Ouderenkringen Ouderenkringen

Rondom de Duinzichtkerk zijn drie ouderenkringen actief. Dat zijn groepen van ongeveer 12 gemeenteleden van 70 jaar en ouder die elkaar maandelijks ontmoeten op verschillende locaties in de wijk. Daarbij zijn omzien naar elkaar en het geloofsgesprek beide belangrijk. We wisselen in alle openheid van gedachten over geloofszaken, meestal aan de hand van een boekje, of een bijbelverhaal.

We vormen deze groepen in principe voor een jaar. Elk jaar bekijken we of er nieuwe mensen willen meedoen, of deelnemers willen stoppen en of andere indelingen van de groepen gewenst zijn. Daarmee bewaren we de gastvrijheid en de openheid voor ieder gemeentelid: voor de huidige deelnemers, voor nieuwe leden en voor mensen die nu nog niet maar misschien later willen meedoen.

Wilt u hierover meer weten of wilt u misschien ook deelnemen aan zo’n kring?
Hiervoor kunt u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact zoeken met Jenny du Pon:
Herman Kleibrinkstraat 24, 2324 DJ  Leiden
M: 06-37 24 21 68 / e-mail: jdupon@ziggo.nl