Tienergroep Tienergroep
De tieners in de Duinzichtkerk zijn verdeeld in drie (leeftijds)groepen.

Bijbel met Friet
Deze groep (klas 1-3 middelbare school) komt iedere zes weken op een zondag bijeen voor Bijbel met Friet, eerst lunch en daarna een bijbeltekst lezen met Ad van Nieuwpoort en natuurlijk het er met elkaar over hebben. Daarna chillen in de Ark boven in de kerk of onder tent op het plein.

Juniortafel
De oudere tieners (klas 4 -6 middelbare school) komen bijeen in de Juniortafel. Samen met Ad van Nieuwpoort en Lisette Zandvoort spreken we naar aanleiding van een (bijbel)tekst, gedicht of schilderij over de grote vragen naar de ‘(on)zin van het leven’.

Jonge reünisten
De tieners die inmiddels als studenten in andere steden wonen en studeren maar met elkaar zijn opgegroeid in en rondom de Duinzichtkerk houden contact door een keer per half jaar bij elkaar om te filosoferen en ervaringen uit te wisselen.

Wil je ook naar Bijbel met Friet of de Juniortafel komen, stuur een mailtje naar info@duinzichtkerk.nl