Geven met de Givt-app

In onze kerk kunt u tijdens of na de dienst via uw smarthone geven. We gebruiken hiervoor de Givt-app. Zo kunt u ook geven als u geen contant geld bij zich heeft. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is de Givt-app downloaden op uw telefoon en u eenmalig te registreren. Download de app via deze link of zoek ‘Givt’ in de Apple Store of Google Play Store.

Hoe werkt de Givt-app?

• Kies het bedrag dat u wilt geven

• Kies voor ‘Volgende’

• Kies voor 'Collectemiddel'

• Haal nu met één simpele beweging uw smartphone langs het collectemiddel

De smartphone pikt een signaal op van de zender die in het collectemiddel zit. Als u een internetverbinding heeft, wordt uw gift direct verstuurd. Zonder internetverbinding wordt uw gift eerst opgeslagen. Zodra u weer verbonden bent met internet en u de Givt-app opent, wordt de gift alsnog verstuurd. Uw gift wordt na twee werkdagen van uw rekening afgeschreven.

Het is ook mogelijk om te geven als u niet in de kerk bent. Kies dan voor 'Volgende' en daarna voor 'Lijst'. Selecteer vervolgens 'Duinzichtkerk Den Haag'.